Şirket Politikamız

Şirket Politikamız


Eylemlerimizin temeli

BAKTAT, SUNTAT çok kültürlü bir anlayışı benimseyerek ve müşteri memnuniyetini baz alarak çalışır. Şu anki şirketler grubunun ilk adımı olan Mannheim’daki küçük marketin açılışından beri insanlara kendi tüketim alışkanlıkları ve damak zevklerini tatmin edecek etnik lezzetler sunmak önceliğimiz olmuştur. Şirketimizin en önemsediği değerler aile, gelenekler, kültür ve kaliteyi her zaman öncelikli tutmaktır. Bunları en iyi şekilde yerine getirmek için, BAKTAT, SUNTAT 30 yılı aşkın bir süredir durmaksızın ve tutkuyla müşterileri için üretim yapmaktadır. Marka bilinirliği son on yılda özellikle yoğun, kapsamlı bir kalite güvencesi ve pazarlama yöntemi ile desteklenmiştir. Bilindik reklam yöntemlerinin yanı sıra geniş kapsamlı sosyal yatırımlar, çevre koruma projeleri, spor ve kültür alanındaki teşvikler de buna dahildir. Son market araştırma sonuçlarına göre BAKTAT, SUNTAT Almanya’daki Türk popülasyon tarafından neredeyse %100, Alman halk tarafından ise %40’ı aşan tanınmışlığa sahiptir. 2015’te TOP BRAND tarafından ödüle layık görülmesi BAKTAT, SUNTAT’ın Almanya’da kabul görmüş bir marka haline geldiğinin kanıtlarından biridir.
Geçtiğimiz yıllar içerisinde ürünlerimizin kalitesi aldığımız bir çok ürün tarafından kanıtlanmıştır. Özellikle “Yeşil Mercimek 1000gr”, “Kuru Fasulye 500gr” ve “Nohut 500gr” ürünlerimiz için ÖKO Testi’nden aldığımız “çok iyi” yorumuna, “Tosun Pastırma”, “Kayseri Pastırma” ve “Tuzlu Suda %60 Yağlı Yumuşak Peynir” ürünlerimiz için aldığımız “altın” ödüle, enerji içeceği “Fire of İstanbul”, “Sarma”, “Alice Siyah Çay”, “Siyah Zeytin” ve "Konserve Kuru Fasulye" ürünlerimiz için aldığımız çeşitli üstün lezzet ödüllerine özellikle değinmek isteriz.

SUNTAT'ın ürün yelpazesi tüm kuru ürünleri, et ve süt ürünlerini kapsar. BAKTAT, SUNTAT geçtiğimiz yirmi senede, Almanya’daki Türk perakendeciler için sunulmuş 3,000'in üzerindeki ürün çeşitliliğinden faydalanarak Alman perakende sektörünün ihtiyaçlarına cevap verebilecek en yakın ve geniş yelpazeyi oluşturmaya odaklanmıştır. Bu ürün yelpazesi yaklaşık 200 farklı ürün grubunu kapsamaktadır.